неделя, декември 28, 2008

Здравейте! Това е новият (най-точно казано първият) ми блог!

Както става ясно от заглавието, този блог е първият, който аз създавам, затова предварително се извинявам, ако първоначално публикациите ви се струват скучни и досадни (ще ми трябва малко време да свикна). Може би се питате с каква цел започвам този, нека го наречем, "малък проект". Няма да губя време, като веднага възнамерявам да обясня чисто и просто, а именно - тук ще публикувам материали, свързани с афилиейт маркетинга, същевременно споделяйки моя личен опит, който за момента е изключително оскъден и незавиден. Все пак, както знаем, всички се развиваме, а пътищата ни са изпълнени с много препятствия - какъвто е и моят случай.
Нека поясня, че "терминът" affiliarketing всъщност произлиза от думите affiliate и съответно marketing. Смятам, че за увод тази първа публикация е напълно достатъчна. Надявам се тук да намерите необходимото ви инфо преди и вие да се захванете с онлайн-печалбата на пари. Моля пожелайте ми успех и ме подкрепете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар