понеделник, февруари 09, 2009

GenBucks - OUT OF BUSINESS?

Здравейте! Както и сами сте се уверили, достъпът до официалната страница на GenBucks от няколко месеца е напълно, в най-добрия случай частично-ограничен. Т.е., най-голямата възможна операция е евентуално логване, като не се предоставя инфо за кликове и реализирани поръчки, така нататък. Има слухове, че афилиейт програмата вече не функционира, сиреч това е краят й. Уверете се сами, ползвайки следния линк: http://ikillspammers.blogspot.com/20...tulip-lab.html

P.S. Искрено се надявам да сте от хората, изтеглили парите си навреме... Лично се бях захванал с бъкса тази година - от януари месец, като това са първите ми стъпки в афилиейт маркетинга, както вече съм споменавал; фактът, че вече са аут, наистина е обезкуражаващ; смятам да продължа развитието на блога, описвайки някоя друга афилиейт програма, или нз.. още не съм мислил достатъчно по въпроса. Чао от мен засега, до нови срещи..

Няма коментари:

Публикуване на коментар